Mar
1. INFORMACJE OGÓLNE, DEFINICJE
2. KORZYSTANIE Z SERWISU
3. ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA
4. CENY, PŁATNOŚCI I DOSTAWA
5. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
6. ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA WADY
Składanie reklamacji. Reklamacje dotyczące zakupionych Produktów lub funkcjonowania Serwisu można składać drogą elektroniczną, przesyłając wiadomość e-mail na adres: marcin@matmazpasja.pl. W zgłoszeniu reklamacyjnym należy podać dane umożliwiające identyfikację zamówienia oraz opisać zgłaszaną nieprawidłowość. Sprzedawca rozpatrzy reklamację niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od jej otrzymania, i poinformuje Klienta o sposobie jej rozpatrzenia na wskazany przez Klienta adres e-mail.
W celu skorzystania z rękojmi należy złożyć reklamację określającą charakter wady oraz zawierającą określone żądanie.
7. WYMAGANIA TECHNICZNE, FUNKCJONALNOŚĆ I INTEROPERACYJNOŚĆ TREŚCI CYFROWYCH, ŚWIADCZENIE USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
8. DANE OSOBOWE I PLIKI COOKIES
9. PRAWA AUTORSKIE
10. POSTANOWIENIA KOŃCOWE